понеделник, 13 декември 2010 г.

Две торти за едно семейство


Не рядко се случва хората в едно семейство да имат съвсем близки рождени дати (както е и при две от моите момчета). Така е и в семейството на Зорница, която се свърза с мен, за да ми поръча две торти едновременно - за съпруга й Владо и за малката й дъщеричка Александра, които са рожденици в два последователни дни.
За таткото тортата трябваше да е нещо, свързано със Сан Франциско - един от любимите му градове, свързан с много спомени и преживявания. Нямаше какво да го мисля - беше ясно, че Golden Gate ще присъства на всяка цена. Реших, че най-удачният вариянт е да го нарисувам, тъй като подобна конструкция е много трудно да се изработи от захарно тесто. Сградите върху тортата са абстрактно копие на истинските такива. Като цяло тортата не блести с някакъв изключителен дизайн и изработка, но пък стана стилна и идейна. Мъжът ми и децата много й се превъзнасяха, което страшно ме учуди, но пък те, горките, грам не могат да рисуват и всичко, мацнато с бои, което прилича на нещо, много ги впечатлява. Надеждата ми е в Девин (най-малкият), който още преди да навърши две годинки, започна да рисува и има доста добри попадения. Не случайно през цялото време ,докато бях бременна с него, ми се рисуваше и издрасках сума тефтери. Лошото е, че и алкохол ми се пиеше, а принципно таквиз напитки не близвам. Най-много да стане някой художник пианде. 

За Али тортата бе копие на една, която майка й си беше харесала страшно, но искаше да има малко повече буболечки по нея. Оригиналът е на една  от приятелките ми във FLICKR, за която съм ви споменавала и друг път - казва се Лиса, живее в Австралия и има четири момчета. Тортите са и само хоби, но са невероятни! Мечтая си един ден и аз да постигна нейното съвършенство. Тук можете да им се полюбувате. Именно тази торта и моята с цветята за първия рожден ден на Калина, бяха победители в августовския конкурс на групата за детски торти (повече инфо тук). Излишно е да казвам колко бях щастлива, ама ще го направя все пак. 
Но да се върнем на тортата. След като помолих Лиса за разрешение да копирам дизайна й и тя бе така добра да ми позволи, се залових за работа. Удоволствие, удоволствие и пак удоволствие! Така премина цялостният процес по направата на тортата. И за да е още по-пълно удоволствието, за капак имах и страхотния шанс да се запозная с една невероятна фотографка - Лоис Слокоски, която дойде вкъщи специално, за да снима тортата. Бях на седмото небе от радост! Най-накрая и моя торта да бъде щракната професионално. А за запознанството ми с Лоис толкова се вълнувах! Преди това само се бях възхищавала на страхотните й фотографии, но и през ум не ми е минавало, че един ден ще ми дойде лично на гости. Вие пък може да й погостувате на сайта или в блога й. Само не го правете на гладно, защото рискувате да се удавите в собствената си слюнка. ха-ха!
И тази торта страшно си я харесвам и обичам, защото стана много весела и сладурска - също като малката Алинка, за която я направих. Тя дойде заедно с мама и татко да си я вземе от вкъщи. Най-много се впечатли от малките калинки, които се опитваше да изчопли с палавите си пръстенца, а Зори и Владо подскачаха отстрани в паника да не съсипе тортата. Бяха толкова готини!!! Пожелавам им от все сърце да си останат такова прекрасно семейство! 

5 коментара:

  1. Абе, Бубе,
    откъде намираш толкова сили и енергия да твориш такива чудеса, незнам?! Много са хубави и двете торти. Детската направо ме плени!

    Поздравления отново и весела снежна седмица ти желая :)

    И ми се иска някоя коледна да видя скоро тук ;)

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми се искааааа да видя коледна :)Много са хубави Бубе, направо страхотни..... :)

    ОтговорИзтриване
  3. INAINTE DE A CITI POVESTE ACESTOR TORTURI AM CREZUT CA L-AI FACUT PENTRU MINE :PODUL RUSE-GIURGIU=PODUL PRIETENIEI. FOARTE FRUMOASE TORTURILE

    ОтговорИзтриване
  4. Many people who are looking to start a career in engineering, and those who do can find inspiration in everything that they see, and everywhere they go. We live in a world that is advancing every day due to technology and industry, and we need more people interested in engineering careers on offer in the world.

    engineer salary

    ОтговорИзтриване