сряда, 5 януари 2011 г.

Торти с обувчици

Вече познавате Ралица като съпруга на Тео, за когото правих тортата със самолета и като майка на Ния, чиято торта за първия рожден ден също бе мое дело. Този път Рали ме потърси с молба да спретна тортичка и за прощъпулника на малката й дъщеричка. Каза, че изцяло ще съобрази датата на празника с моя график, защото държи аз да направя тортата. Това много ме трогна! Благодаря ти за признанието, Рали!




Дизайнът е взаимстван от Кали - моя приятелка от тортения форум, естествено, с изричното й съгласие. Ралица си беше харесла една нейна торта с обувчици и ме помоли и за Ния да направя такива. Въпреки цялото старание, което вложих, не можах да ги изпипам толкова красиви като оригиналните, за което поздравявам Кали. Принципно тортата трябваше да е на един етаж, но прецених, че ще стане по-красива, ако е двуетажна. Много съм доволна от крайния резултат, а детайлите станаха наистина сладурски. 













Тази торта беше за първия рожден ден на две прекрасни близначки от Асеновград - Роси и Кати. С мен се свърза тяхната красива млада майка Хриси. Желанието й беше тортата да е на два етажа в лилаво и зелено, да има две панделки и чифт обувчици. Нямах търпение да я направя ,защото знаех, че ще стане много сладка. За жалост това е поредната торта, която на снимките не и наполовина толкова красива, колкото беше в действителност. Сигурно си казвате "Е, айде сега, не ни ги пробутвай тия!", но с ръка на сърцето ви уверявам, че не лъжа. Изборът на Хриси относно вкуса много ме зарадва. Спря се на "Черноморец" - една много приятна, но рядко поръчвана торта, заради по-нестандартния й вкус. 







Към тортата направих и пет кексчета в същата цветова гама и стил. Станаха много нежни и кокетни. Щастлива съм, че и Хриси ги хареса, а от тортата беше възхитена: "Надмина тотално очакванията ми!"






И на трите ми малки клиентки - Ния, Кати и Роси, пожелавам от сърце да растат здрави и щастливи, да тичат и играят на воля и много да слушкат и радват родителите си!

4 коментара:

  1. Tova e istinsko izkustvo.Bravo:)!

    ОтговорИзтриване
  2. Zdraveite,moje li da kajete kak satvorihte tezi slaki obuvchici v cherveno i bialo?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! за всички обувчици си правя предварително модел от хартия. Изрязвам стъпалото (подметката) и после и страничните части. Ако хартиеното моделче стане сполучливо, налагам отделните части върху разточено захарно тесто и с помощта на остро малко ножче изрязвам покрая. Всички елементи изрязвам по два пъти, за да станат две обувчици, като за да са лява и дясна, веднъж използвам шаблончетата от едната страна, а после ги обръщам от другата. След това си моделирам самите обувчици и оставям да съхнат. За да не се деформират използвам малки ролки бинт, които поставям във всяка обувчица, така че да държат стените изправени докато изсъхнат. Бинтът е подходящ, защото е стерилен, а и не залепва за тестото. После лесно се маха и няма проблем.

      Изтриване