понеделник, 17 януари 2011 г.

Любими

Представям ви две от най-, най-любимите ми торти. Страшно си ги харесвам и като дизайн, и като изпълнение, което си е голямо постижение. (а го обърнах и на стихотворение с тези рими!)

Тази я правих за едно прекрасно новородено бебче на име Данаил. Никога досега не бях правила торта за толкова мъничко бебе! Поръчката дойде от неговата бъдеща кръстница Дани. Тя пък ми е много, много любима и редовна клиентка - една от първите, които ми се довериха без изобщо да ме познават. Поводът бе първият имен ден на бебчето. Дизайнът бе поверен изцяло на моето въображение. Исках да е нещо изключително нежно, стилно и бебешко. От повече от година си мечтаех да направя именно такава торта. Изработих я с огромна лекота и с много любов и желание. Вманиачена съм по бебетата - мисля, че те са най-съвършеното и прекрасно нещо на този свят! Правейки торта за едно такова малко и невинно създание исках да вложа цялата си обич, нежност и доброта, които ме завладяват щом видя бебе. Всеки от детайлите е символ: терличките - на топлината на майчината прегръдка, сърчицето - на безграничната й любов, копринените панделки - на нежната й ласка. Да станеш майка е нещо наистина велико и несравнимо. Пожелавам го от все сърце на всички, които копнеят за това. 








Това е тортата на Ева - една малка и чаровна госпожица, която навърши 2 годинки. Майка й Петя отрано, отрано ми я бе поръчала и нямаше търпение да дойде денят, в който ще си я вземе. Единствената й молба бе да има фигурки, които да си запазят за спомен. Голямо чудене му ударих какво точно да направя и накрая се спрях на този вариант. Оказа се първо, че Ева страшно харесва плюшените мечета и второ, че тоалетът й за празника е в същите цветове като тортата. Е, кажете сега нямам ли шесто чувство!?!?









5 коментара:

  1. Разкошни, все едно ръка не ги е пипнала! Толкова ти се радвам, нямаш идея! Продължавай все така да бъдеш вдъхновителка! :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Ралица Христова22 януари 2011 г. в 13:31

    Разкошни торти! Те са само за гледане, как ще разрежеш нещо толкова изящно!

    ОтговорИзтриване
  3. Бубеее, страхотни са, неверояни, толкова детски, толкова нежни....
    И толкова мило ми стана, като описваш какво значи всчка част на тортата ти за Данаил ;-))) само една майка и едно голямо сърце могат това....Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. На човек му се иска да си роди едно бебе само заради тортата:))

    ОтговорИзтриване
  5. Ариадна - така ме разсмя с тоя коментар!!! Действай с бебето, пък аз тържествено обещавам да напарвя тортата. Ако и раждаемостта взема да пооправя с тия мои торти, ми то цена няма да имам!

    ОтговорИзтриване