вторник, 29 март 2011 г.

Кексчета

Днес менюто е кексчета и курабии. Грабвайте една чаша капучино с мнооооого каймак и сядайте пред монитора!
Всеки път, като пека къпкейкс, мъжете вкъщи се изпълват с разочарование. Момчетата, защото не всички кексчета ще са за тях, а мъжът ми - защото като му замирише вкусно и решава, че правя прословутия ми кекс и като разбере, че са къпкейкс му потъват гимиите. Горканчо!!! Кво да го правя, като той хич не е фен на мъфините. Дано поне вие не останете разочаровани!




Тези сладурчета ги правих по много специален повод. Поръча ми ги Стефи (познавате я покрай розово-кафявата торта за свекърва й Хенриета). Със съпруга й са решили да си имат собствена люпилня в двора на новата им къща. За излюпването на първите 30 пиленца бяха поканили много приятелски семейства с дечицата им на весел празник. Реших да се впиша максимално добре в пейзажа и спретнах тези сладки (в буквалния смисъл) пиленца - общо 40 броя. Е не бе писукане, не бе чудо!!! Надуха ни главите, а после цяла седмица под краката ни хрущяха яйчени черупки. 



Четири от тези бяха за приятелката на една от най-редовните ми клиентки. Едно беше за баба ми Магда послучай рождения й ден. Може и странно да ви се стори, но аз съм кръстена на нея. Истината е, че тя има две имена - Люба и Магда. Като разказвах на мъжа ми историята, още докато бяхме гаджета и той ме попита "А ти как й викаш?" Казвам му "Ами "бабо", как иначе???" Едно занесох на гроба на дядо ми Стамен, когото обичам ужасно много и страшно ми липсва. Често си мисля колко ли щеше да се гордее с мен, с трите ми прекрасни момчета, с нещата които правя.... За жалост той си отиде от този свят отдавна, но завинаги ще остане в сърцето ми.

 Тези бяха по поръчка на Зорница - едно прекрасно младо момиче, за чието малко момченце скоро ще правя торта за кръщене. Кексчето с фрезиите (дано и вие сте ги разпознали) беше за свекърва й, а това със слънчогледите - за майка й. 


Феичката бе подарък-изненада от Жени за рождения ден на сестра й Рали, а розовото кексче подарих на Ади - сестричката на Криси (прекрасната чаровница, за която бе тортата с Пепеляшка). 





Тези нещица пък правих за сайта на BTV Ladyzone по покана на Росица Тодорова. Предложи ми да направя нещо красиво за Първа пролет и реших да покажа как всеки може да си декорира къпкейкс без никакви специални инструменти и да си направи пъстро букетче от курабийки.  Тук можете да прочетете материалчето.
Надявам се да не ви е приседнало от толкова сухоежбина. Обещавам да се реванширам в най-скоро време с няколко сочни вкусни тортички.

2 коментара:

  1. Да ти кажа честно ,тези неща не стават за ядене..как да си хапнеш от тях..толкова са красиви!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Бубе, тъкмо реших, че вече си с епогдотвила за Великден ;-)))
    Хайде насмитай бързо тия черпуки, че скоро още пилета ще ти се люпят ;-)))
    Браво всичко е уникално, различно, много красиво и стилно....;-)))
    Поздравления, че си споделила опита си в ladyzone.bg......и за поканата разбира се ;-))).....очакват те още много медиини изяви ;-)))

    ОтговорИзтриване