понеделник, 9 май 2011 г.

Торти сърца


 

 Тази торта беше пълна изненада! Направих я за Дани (адвокатката). Тя много искаше да си поръча торта, но й отказах под предлог, че съм страшно заета. Междувременно със съпруга й се съюзихме и подготвихме всичко зад гърба й. Благодаря му от сърце за съдействието!!! Заедно успяхме да изненадаме и зарадваме Дани, а тя определено го заслужава. Добра, чувствителна, сърдечна - такава е тя! Типична представителка на зодия риби (нали и аз съм сред тях, хаха!!!). Затова исках и самата торта да е максимално нежна и деликатна на вид, а вътре е истинска мешавица от вкусове - като израз на типичната пребогата душевност на рибите, които винаги са обладани от безброй противоположни емоции и мисли. Съчетах в едно силния аромат на мента, шоколад, кафе и ягода. Формата на сърце е повече от красноречива и казва всичко. 

А това са други мои торти с тази форма. 

Първата ми торта сърце. Правих я още в самото начало на кариерата ми като тортоправячка. Поводът бе годишнина от сватбата на сестра ми Вероника и зет ми Лъчо. Спомням си, че ужасно се притеснявах как ще успея да я покрия със захарно тесто, при положение, че е неправилна форма. Но то взе, че ми се получи перфектно и бях невероятно щастлива. Панделката също ми е първата от този тип, която направих. Голяма гордост ме обвзе, голямо чудо. Сега като я гледам, виждам, че не е имало защо да се радвам чак толкова, ама карай. 


 Тази я правих за рождения ден на гаджето на брата на най-добрата ми приятелка (браво за всички, успели да схванат кой тъст, кой сват, кой на булката брат). Моделчето пожъна голям успех! Наложи се да го копирам в още няколко модификации, като всяка следваща , естествено, ставаше все по-хубава, и по-хубава! (обади се моята прословута скромност).
Ето и снимков материал да прецените сами.  




Още един класически модел. Този път за таткото на най-добрата ми приятелка, а след това и копие на моделчето. 



 Тази е единствената ми детска торта във формата на сърце. Беше за рождения ден на  Божидара - малката дъщеричка на приятелката ми Марги. 



Феичката, то е ясно, е пластмасова. 
Ами след толкова много сърца какво друго остава, освен да ви пожелая много любов!!! И да давате, и да получавате...



5 коментара:

  1. Бубе, много е нежна, страшно ми харесват финните зелени точки,как е връзват с цветята.....голяма хармония ;-))) и романтика....
    Как беше на вкус с тези разлини вкусове?
    Всички други сърца са страхони....;-)))

    ОтговорИзтриване
  2. Не мога да отделя очи от тази толкова нежна торта. Иска ти се да я погалиш, но не смееш, за да не нараниш с допира си изящните ѝ форми и толкова фини украси.

    ОтговорИзтриване
  3. Тортата изглежда невероятно!!! А за вкуса - със сигурност е бил вълшебен !

    А тортата за гаджето, на брата, на най-добрата ти приятелка и следващата торна в синьо и бяло - просто ме омагьосаха !

    Поздрави и усмихната седмица! Миро :)

    ОтговорИзтриване
  4. Вълшебница си!
    Всички торти са страхотни! Толкова стилни... оставам без думи пред творчеството ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Толкова нежно ,толкова изящно и както обикновенно заразителна си с любовта ,която се осеща във всяко едно твое творение!Аплодисменти!!!!!

    ОтговорИзтриване