вторник, 19 юли 2011 г.

Пеперуди и цвят фуксия

Тортата, която ще ви представя днес, правих едновременно с бяло-розовата от предишната публикация, а предния ден пък спретнах триетажната с пиленцата. Три триетажни торти едновременно!!! В хладилника нямаше нищо друго! Заприличах на цех. Но и трите, както знаете, са ми супер любими и съм много горда, че се справих на ниво. Съжалявам само, че нямам снимка и с трите едновременно. Щеше да е аналог на мен с момчетата, но в доста по-женствен вариант. 








Поводът за тази торта бе рожденият ден на Емма - дъщеричката на Стефи, която ми е поръчвала и друг път разни сладости. Дизайнът е в унисон с тоалета на рожденичката - красива рокличка в цвят фуксия с оранжево коланче. Интересното бе, че малко преди това си бях поръчала сладкарска боичка точно в този цвят. Признавам си, до момента идея си нямах какво представлява и че изобщо съществува подобен цвят. За жалост боичката ми беше доста по-различен нюанс от този на рокличката, затова се наложи да смесвам цветове, докато докарам нещо по-близко до желания цвят. Освен снимки на рокличката, Стефи ми прати и линк към сайта на Sedona Cake Couture, където си бе харесала дизайн на торта. Честно казано, освен основния цвят, май нямаше много общо между тортите в крайна сметка. Тази от модела бе декорирана с живи рози, но аз прецених, че ще е по-сигурно да ги направя от захарно тесто.  Първо, защото не знаех дали ще намеря подходящи като цвят и размер и второ, притеснявах се дали ще останат свежи до самия рожден ден. Пеперудите направих с новите ми формички, които Божана бе така добра да ми донесе от Щатите, заедно с още няколко сладкарски придобивки. Благодаря й от все сърце!!! Орнаментите в бяло на първия етаж изрисувах с роял айсинг, а дантелата и панделките са текстилни. Както виждате, отново нищо сложно, но мисля, че се получи стилна и ефектна торта. Всъщност това е единствената торта от близо 200, за която най-големият ми син каза, че му харесва. Това толкова ме изуми и зарадва! Най-после и той да се впечатли от нещо! Всъщност самата торта не била нищо особено, но цветовата комбинация била яка, а рисунката с бяло ми се била получила добре. Знам, че звучи доста постно и обрано, но за мен това е най-високата оценка, която някога съм получавала. Е как да не ми е сред любимите тази торта?!?!? 


Като стана въпрос за пеперуди, напоследък на вилата по цял ден търча из поляните да снимам тези красиви хвъркати насекоми. И за тая работа си трябват здрави нерви и огромно търпение. Естествено, най-красивите екземпляри все ми бягат и никога не мога да ги щракна. Но с по-семпличките и безстрашни индивиди направих цяла фотосесия. Докато дебна пеперудките, за да не умра от скука, съм снимала и някоя друга буболечка или цветенце . 























3 коментара:

  1. Zdravei Bube, ot dosta vreme sledia bloggat ti i naistina mnogo haresvam tortite ti, haresva mi i na4ina po koito pi6e6, imam samo edno pitane, za6to ne pravi6 dantelite i 6nur4etata ot zaharno testo, mislia 4e 6te bade mnogo po-podhodia6to...nadiavam se da ne se obidi6, no naistina mnogo se iadosvam kato vidia platneni pndelki na tolkova prekrasni torti!!! S uvajenie i vazhi6tenie Iva- La Rosa Bulgara

    ОтговорИзтриване
  2. Бубе,
    поредния ти шедьовър. Много ми харесва цветовата комбинация, съчетаването и дизайна. Много, много добър. Поздрави и прелестни пеперуди.

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси, Дани!
    Ива, и аз много бих искала дантелите ми да са от захарно тесто, но пособията за направата им са изключително скъпи и на този етап не мога да си ги позволя. Само една силиконова матричка струва 76 долара, а от нея излиза един модел дантела. Специалната захарна смес е 72 долара, едно гребенче за разстилане - 16 и т.н. Дано някой ден имам възможността да си ги купя. дотогава ще разчитам на плетените дантели по кинкалериите. Панделките в повечето случаи са ми от захарно тесто, но понякога сатенените придават по-различен облик на тортата и затова предпочитам тях. А на по-критични мнения или забележки изобщо не се обиждам. Напротив - радват ме, защото конструктивната критика ни кара да ставаме още по-добри и безупречни. Така че, благодаря ти!!!

    ОтговорИзтриване